23. SAIOA (APIRILAK 4)
23. SAIOA (APIRILAK 4)
SAIOA
Saio honen hasieran ikasturtea amaitzeko plangintza errepasatu dugu. Honekin batera, sehilekoan zehar landu ditugun edukien errepaso moduko bat egin dugu. Horretarako irakasleak hiruko taldeak egin ditu. Irakasleak hirukote bakoitzari ikasturtean landutako gai bat izendatu dio eta tokatu zaigun gai hori jakinda hurrengo bi taulak bete ditugu.
Amaitzeko, zaindariaren bideo bat jarri, hurrengo astelehenean froga finala egingo dugula adierazi eta honetarako arropa beltza ekarri beharko dugula esan du.
ERRITMO KORPORALA
| |||
KONPETENTZIAK
|
ONDORIOAK
|
BESTE EZAUGARRIAK
|
ONDORIOAK
|
Komunikatzeko konpetentzia
|
Bai, taldekako koreografietan. Koltxonetaren koreografia
|
Emozioak
|
Bai, lotsa, poza… sentitu genuen.
Onarpena. Gainontzeko ikasleekin konfiantza landu.
|
Ikasten eta pentsatzen ikasteko konpetentzia
|
Koreografia sortzeko inprobisazioa behar da eta honetarako azkar pentsatu.
|
Sormena
|
Koreografia sortzeko ezinbestekoa
|
Elkarbizitzarako konpetentzia
|
Kooperazioan eta lankidetzan aritu behar izan gara, adibidez koltxonetaren koreografia egiteko edo binakako koreografia egiteko (binaka jarrita talde osoak koreografia bat asmatu behar izan zuen).
|
Hitz Gabeko Komunikazioa
|
Teniseko pilotekin, binaka egin genuen koreografia beste bideo batean oinarrituta. Honetan hitz gabeko komunikazioa garrantzitsua zen.
|
Ekimenerako eta ekiteko espiriturako konpetentzia
|
Koreografia sortzeko gogoa eta sormena izatea
|
Talde Kohesioa
|
Bai, erabakiak hartzea eta besteen proposamenak onartzea.
|
Izaten ikasteko konpetentzia
|
Besteen ideiak eta proposamenak errespetatu, eguneroko bizimoduan gizartean egin behar den moduan.
|
Ikasketa Kooperatiboa
|
Taldekako jarduerak egitea.
|
Ikasketa Aktiboa
|
Bai, jarduerak egin.
| ||
Hizkuntza- eta literatura-komunikaziorako konpetentzia
|
Ez
|
Ikasketa Esanguratzua
|
Bai, hauetan parte hartzean zure eskema mentaletan txertatuta geratzen dira, eta denbora pasatu ostean hauetaz ondo gogoratzen gara.
|
Matematikarako konpetentzia
|
Bai, pausuen zenbaketa
|
Motibagarria
|
Pertsonaren arabera.
|
Zientziarako konpetentzia
|
EZ
|
Hezkidetza
|
ez
|
Teknologiarako konpetentzia
|
Bai, musika eta bideoak jartzerakoan
|
Interdisziplinarra
|
Bai, ingeleseko abestiak adibidez.
|
Gizarterako eta herritartasunerako konpetentzia
|
Bai, kideen proposamena errespetatzea
|
Metodologiak
|
Arazo egoerak ezarri dizkigu irakasleak garatu beharreko edukiak lantzeko.
|
Arterako konpetentzia
|
Bai, sormena lantzea koreografiak lortzeko
|
Arlo motorra:
Erresisentzia/indarra/abiadura
Malgutasuna/Koordinazioa/Oreka
|
Koordinazioa ezinbestekoa da erritmo korporalerako. Malgutasuna eta oreka ez dira ezinbestekoak baina momentuaren arabera baliagarriak izan daitezke.
|
Konpetentzia motorra
|
Bai, jarduera guztietan
|
Arlo Psiko-sozioala
|
Talde lanak edo jarduerak burutzerakoan, elkarren arteko komunikazioaren bidez egitekoa kohesionatzerakoan, kideen ezaugarri bereizgarriak kontuan eduki behar izan ditugu, horiek errespetatu, eta horiekin lan egiteko gure izaera egokitu.
|
Beste batzuk:
|
Amaitzeko, zaindariaren bideo bat jarri, hurrengo astelehenean froga finala egingo dugula adierazi eta honetarako arropa beltza ekarri beharko dugula esan du.
HAUSNARKETA (saioaren aplikazioa, sentsazioak, ondorioak etab.)
Saio honi buruzko hausnarketa laburra da. Zerbait esatekotan, hirukoteak egin dituen momentuan pixka bat deseroso sentitu naiz nirea ez den talde batean jartzea tokatu zaidalako, baina jarduera egin ostean ondo egon naizela haitortu behar dut. Ondorioz, ohiko taldea ez den beste ikaskide batzuekin ere ondo lan egiten dudala ikusi dut saio honetan.
Interesgarria iruditzen zait ikasgaian zehar landu ditugun gaiak errepasatzea, eta egindako jarduerak gogoratzea, honi esker ikasitakoa eskema mentaletan finkatzea lortzen baita.
Comentarios
Publicar un comentario