12. EGUNA (MARTXOAK 6)
12. EGUNA (OMARTXOAK 6)
SAIOA
Saio honetan Arryn familiarekin jarraitzen dugu.
Lehenengo segurtasun arauak birpasatu ditugu:
erortzeko moduak, pisu jartzeko leku segurua…
Jarduerak:
- Korrontea lortu: joko
honen helburua ordenagailua pizteko korrontea lortzea izan da gertakaria edukitzeko. Horretarako
talde bakoitzak kono batean jarri da. Kono bakoitzak korronte bat da.
Irakasleak zenbaki bat esan behar du eta esaten duen zenbakiaren arabera kopuru
hori akrosport figura bat egin behar izan du. Horren ostean, korronte bat lortuko
dugu eta korrontez aldatu beharko gara. Korronte guztietan akrosport figurak
egin ondoren korrontea lortu izan dugu.
- Trantsizioak landu
ditugu.
- Akrosport figura zailak
egin ditugu.
- Froga finala: akrosport
figurak eta trantsizioak konbinatu behar izan ditugu eta klasearen aurrean
egin.
HAUSNARKETA (saioaren aplikazioa, sentsazioak, ondorioak etab.)
Gaurko saioa aproposa
iruditu zait umeekin lantzeko, figurak aurreko egunekoak baino zailagoak izan direlako.
Zailtasun maila bat izatean umeek erronka bat bezala ikusten dute eta gehiago
motibatuko liratekeela uste dut. Gainera taldeko akrosport itxurak erakargarriagoak
dira banakakoak baino.
Ikasle moduan oso
gustura sentitu naiz, batez ere pinua egiteko gai ez naizela uste nuelako eta
egin ahal dudala ikusi dudalako. Askotan ez dakigu gauza bat egiteko gai garela
egiten dugun arte eta hau atoestimua eta motibazioa areagotu dezake ikasleengan.
GALDERAK
AIREAN
Ez ditut
Comentarios
Publicar un comentario