10. EGUNA (OTSAILAK28)
10. EGUNA (OTSAILAK 28)
SAIOA
Saio hau teorikoa izan da. Lehenengo Dantzari
buruzko power point bat ikusi dugu. Honen barnean, dantza hezkuntzan, honen
ezaugarriak, estereotipoak eta osagaiak (gorputza, espazioa eta denbora) ikusi
ditugu.
Honen ostean, Al andalus proiektu
interdisziplinarra Artxandape ikastolan nola antolatu zuten azaldu du eta
amaitzeko kahoot bat egin dugu. Honen bitartez, orain arte klaseetan ikusitakoa
birpasatu eta edukiak landu ditugu. Kahoot-a taldeka egin dugu. Talde bakoitzak
lortu duen puntuazioaren arabera, talde bakoitzari X puntu eman zaizkio.
HAUSNARKETA (saioaren aplikazioa, sentsazioak, ondorioak etab.)
Gaurko saio teorikoa
etorkizunerako nahiko erabilgarria iruditu zait, baina nire ustez dantzari
buruzko informazioa oso azkar eta gainetik ikusi dugu.
Proiektu
interdisziplinarra saio honetan eman dugun gauza interesgarriena iruditu zait.
Etorkizunean nire ikasleekin honelako proiektuak egitea nahiko nuke, zenbat eta
gehiago hobeto. Alde batetik, ikasketa aktiboa, kooperatiboa eta esanguratsua
lortzen delako eta beste aldetik, ikasleen motibazioa eta arreta lortzen
dugulako. Nire ustez ikasleek modu dinamikoan ikasten dutenean, eta
irakaskuntza tradizionaletik kanpo daudenean, haientzat oso motibagarria da normaltasunetik
ateratzea eta hori ikasketa esanguratsua lortzera eraman gaitzake.
Ni etorkizunean
irakaslea banintz “Al andalus” proiektua bezalakoak prestatze saiatuko nintzateke.
Adibidez, autonomia erkidego desberdinekin zerikusia duen proiektu bat.
Amaitzeko, esan nahi
dut Kahoot-a oso erabilgarria iruditzen zaidala umeekin emango ditudan edukiak
birpasatzeko.
GALDERAK
AIREAN
Kahoota ebaluatzeko baliagarria izango litzateke?
Comentarios
Publicar un comentario